Evenementen van de vereniging

De vereniging verleent bij diverse activiteiten haar medewerking. Het wordt zeer op prijs gesteld als u bij één of meerdere activiteiten uw bijdrage wilt leveren. Het is gezellig, je ontmoet nog eens iemand en je steekt er nog wat van op ook.

Soms gebeurt er wat, soms ook helemaal niets. Op evenementen ben je altijd met nog iemand dus nooit in je eentje. Zo kan er een beroep op u gedaan worden voor een Sinterklaasfeest, Kerstmarkt, Avondvierdaagse, Paardenmarkt en een Triatlon.

Dus hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Vraag het eens aan de mensen die regelmatig bij een activiteit helpen. Vanaf het seizoen 2007/2008 levert het aantal uren dat u op een evenement meehelpt punten op voor uw strippenkaart. Een dienst van 2 uren levert 1 punt op, bij 10 punten krijgt men 15% korting op de eerst volgende aanschaf van materiaal tot een maximum van € 100,-

Bent u geïnteresseerd?

• Cursussen
  • Reanimatie
  • Weetjes
ehbo-cursussenDe vereniging organiseert regelmatig, bij voldoende deelname, in het najaar 2017, weer een cursus Reanimatie/bediener AED voor Niet Eerste Hulpverleners
Hulp binnen 6 minuten bij een hartstilstand redt levens. Reanimatie verdubbelt de kans op overleving.
kofferWat is Eerste Hulp? Ben je goed verzekerd bij aansprakelijkheid?

Je leest het allemaal bij de weetjes.

Zoek op onze site

ma di wo do vr za zo